perjantai 26. kesäkuuta 2015

Eijjumbe

Että mä oon hyvä keksimään otsikoita c::
 

Mut siis, mä oon tosi innoissani koska nyt aloitan mun ekan draamiksen/tarinan wheva 
  Mä oon yhäedelleenkin pahoillani laadusta, kuvasin vähän väliä kameralla sitten jossain vaiheessa kännykällä ja tabletilla:"D tää alku voi olla jännä ja outo mut toivottavasti tajuatte edessäpäin miksi enjoy!  uvu
 
picfic; Dream






"Tiedän jo miten tässä  käy " 


" mitä oikein teet? "

 



"Kuka hän on?"
















"Mitä hän sanoi?"



"Mitä  hän teki?"







*raottaa silmiään*


Lunalia: Nukahdin...? *sanoo tokkurassa*





Lunalia: Taas sama uni, tällä kertaa se jatkui pidemmälle.. 



Lunalia: Mikäköhän virus minulla on kun näen vain samaa unta?
'Onkohan minulla kuumetta? '  *kokeilee otsaa*


Lunalia: Noh, ei pidä jäädä murehtimaan *nousee ylös*


Lunalia: Minulla on paljon tekemistä *venyttelee*


Lunalia: Ainiin minun pitää tänään tehdä kotitehtävätkin!
' Ei olisi pitänyt nukahtaa ' 


'Mitä tuo uni tarkoittaa, se tyttö näyttää pelottavan paljon minulta..'

 


 'Mutten muista minulle tapahtuneen mitään tuollaista' 


' Enkä minä osaa tehdä mitään säihkyviä juttuja'


 Lunalia: Kotona taas!


'Mutta miksi näin unta tällä kertaa pidemmälle,
ja kuka se nainen oli?'



' Toivottavasti minäkin saan joskus pitää yhtä kaunista mekkoa ' 


'Hetkinen, entä jos se uni on viesti joltain!'


Lunalia: Pöh! Ei se olisi mahdollista!
*heittäytyy sängylle*


Lunali: Mutta  lähtisin auttamaan häntä jos vain voisin.


Lunalia :  On kulunut  jo kolme kuukautta kun saavuin tänne..
 

Lunalia : ja alan nyt jo kyllästyä!

?: Lunalia, tulisiko avukseni leipomisessa?


Lunalia :  Mikä siinä  niin vaikeaa on?

?: Kaikki! Tiedät etten osaa leipoa!

Muutaman minuutin kuluttua 

 

Lunalia: Mummi tule...

Mummi: kyllä...Ymmärrän. .


*jää salakuuntlemaan*

Mummi: Lunalia tulee ensiviikolla. Kiitos, että otatte hänet, kuulemiin.


*paiskaa oven*
Lunalia : Mitä tuo oli olevinaan!?



Mummi: Lunalia, tuo ei ole sitä mitä luulet!


Lunalia: Oi, ymmärrän oikein hyvin mitä tuo tarkoitti! Tuo tarkoitti sitä
että annat minut pois! 


Lunalia: Ihan kuin et välittäisi minusta ollenkaan! *pidättelee itkuaan*

Mummi: Lunalia, meidän täytyy jutella muutamasta jutusta,  ole kiltti ja kuuntele minua!


Lunalia: Minun ei tarvitse kuunnella sinua missään asiassa! * purskahtaa itkuun ja juoksee pois*

Mummi: Odota Lunalia!


*itkee epätoivoisena*


'Mitä minä teen?'


Kerrothan kommenteissa mitä mieltä olit ja jatkanko tätä? :)

5 kommenttia:

  1. Tosi jännittävä, ootan innolla jatkoa! Toi mummo taisi olla pelkkä vartalo? Se oli mahti! 8) Alan sun blogin seuraajaksi heti kun vaan pääsen koneelle :>

    VastaaPoista
  2. Aww♥ Tosi hyvä tarina! Toi oli tosi jännä ja hyvin kirjoitettu^^ Olit varmasti tehnyt vaivaa. Jatkoa ehdottomasti, jos haluat:** T: Hobitti, joka piti tästä postauksesta♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ::} Jatkoa on tulossa゚・✿ヾ╲(。◕‿◕。)╱✿・゚

      Poista