torstai 17. joulukuuta 2015

Joulukalenteri 2015 17 luukku

Moiii!

Tähän luukkuun aattelin pistää vähän tähän blogin oikeaan kuvatarinaan/draamikseen miksi sitä nyt kutsutaan:"D Niin jatkoa^^ Toivottavasti tykkäätte:)) edelliseen osaan pääsee tästä 

Picfic: Pidä sanasi



Lunalia: Hmm,Hmm~ Koristeita laittelen~♫♪  Koska kohta on joulu~


Lunalia: Eikä täällä ole käynyt vielä ensimmäistä asiakastakaan...*niisk*


Lunalia: Miksei täällä käy asiakkaita?~ Teinkö tämän kahvilan aivan turhaan~?


Lunalia: Olisiko sama vaan unohtaa leipominen ja...* Liukastuu tuolilta*


Lunalia: Hui! A-Apuaaaaa! *Kaatuu tuolilta*


Lunalia: IIIK!! *Äkkiä joku ottaa kiinni*


Taichi: Lunalia? Mitä sinä täällä riehut?


Lunalia: Taichi!? Ihana nähdä sinua pitkästä aikaa! Missä olet ollut!? Minulla on on ollut...

Taichi: Juu,juu mutta minulla on sinullekin kysymyksiä...


Lunalia: Taichi, miksei Akane pidä minuun yhteyttä tai käy kahvilassani?

Taichi: Minun piti kysyä sinulta kysymyksiä...


Lunalia: Mitä minä olen tehnyt väärin? Onko hän vihainen jostain? Tai miksei täällä ylipäätään käy asiakkaita?


Lunalia: Taichi, mitä minä teen?

Taichi: Hei kuule...'Äh, kysyn joskus toiste'



Taichi: Jos kävisit kysymässä itse miksei hän puhu sinulle? Kysymällä asiat selviävät ja luulen että niin tämäkin.

Lunalia: Taidat olla oikeassa, onneksi minulla on sinut!

Vähän ajan kuluttua 



Tyttö 2: Ja sit se oli sillee ihan OMG ja mä olin sillee "sä et voi sanoo noin" XDDD *nauraa hysteerisesti* 

Akane: *Nauraa mukana* 


Tyttö 2: Öööö..Tuolta tulee se uusi tyttö, se huutaa sua.

Akane: Mitä? 'Voi ei..'


Lunalia: Akaneee? *huutelee ympäriinsä*

Akane: 'Asian on parasta olla tärkeää, en halua viettää hänen kanssaan yhtä sekunttiakaan'


Lunalia: Siinähän sinä! Emme ole jutelleet piitkään aikaan.

Akane: Minulla on omat syyni..


Lunalia: Ja miksi et käy kahvilassani? Olen toivonut sinun käyvän siellä jo kauan!
Mikä on tärkeämpää kuin ystävän kanssa ajan viettäminen? Emme ole käyneet edes siellä kaupungilla etsimässä minulle vaatteita!


Akane: Kuten tiedät, minulla on ollut paljon kiireitä. Mutta lupaan...


Taichi: Lunalia, miksi minun piti tulla mukaan?

Lunalia: Olet minun tukeni jos jotain sattuu! Me sovimme tästä!

Taichi: Emme sopineet...


Akane: T-Taichi...! 'Apua, en nähnyt häntä! Miltä minä näytän!? Apua, olin töykeä Lunalialle minun on korjattava tilanne!'


Lunalia: Taichi, koita nyt pysyä tässä mukana! 

Akane: 'Ei, apua nyt keksin mutten pidä tästä ajatuksesta..No lopuksi saan olla Taichin kanssa kahden!'


Akane: Hei muuten! Pikkujouluthan järjestetään tänä perjantaina? Mehän voisimme mennä tänään koulun jälkeen kaupungille etsimään sinulle juhlamekkoa!

Lunalia: Mitä!? Ai, käykö se? Eikö sinulla ole menoja tai mitään?


Lunalia: No, jos se todella käy niin...Pitäisin siitä kovasti. Mutta juhlat, en minä osaa tanssia..


Akane: No sitä katsotaan sitten!  *Tönäisee Lunalian pois tieltä*
Mutta Taichi! Osallistuthan sinä pikkujouluihin?
'Ole kiltti, ole niin kiltti ja tule!'


Taichi: No, eikai siitä mitään pahaakaan olisi..Jos Lunaliakin tulee.


Akane: M-Mahtavaa! Nähdään sitten siellä! Toivottavasti pääsemme tanssimaan...'Mitä minä puhun!!?'

Taichi: Ööö..Okeii?


Lunalia: Entäs minä? Milloin me näemme ja missä?

Akane: Öö, no vaikka koulun jälkeen siinä kaupassa missä on suuri joulukuusi.

Lunalia: En minä täällä osaa liikkua!

Akane: Nähdään!~


Lunalia: Katso! Onnistuin, tarvitsi vain kysyä niinkuin sanoit!

Taichi: Tiedätkö edes minne menet?


Akane: Noin, homma hanskassa.

Tyttö 2: Öö..Akane sä et tykkää tästä mutta katsoppa tuonne...


Akane: Mitä, minne?

Tyttö 2: Tuonne...


Akane: Mitä!!?


Lunalia: Kiitos, *halaa Taichia* ilman sinua en olisi osannut mennä juttelemaan Akanelle...Kiitos.


Akane: EI,EI,EI,EI. 'Miten hän voi olla noin avoin hänen lähellään?'

 Tyttö 2: Kuinka hän kehtaa? Hänhän vasta tuli tänne!


Akane: 'Mutta tämä on viimeinen kerta kun hän koskee häneen'


Akane: Selvä! Ostamme hänelle ruman mekon jotta Taichi ei halua olla hänen kanssaan, sitten minä menen hänen tilalle ja elämme Taichin kanssa onnellisesti elämämme loppuun saakka!


Koulu loppui ja Akane meni odottamaan Lunaliaa vaatekauppaan



Akane: Huooh *Huokaisee* Kuinka kauan hänellä vielä menee? Tämä kerkeää mennä kiinni ennenkuin hän tänne löytää!


Lunalia: Anteeksi, en meinannut löytää tänne.

Akane: Jo oli aikakin!


Myyjä: Hei, eikös se ole Akane! Kiitos vielä kun mainostit juhlamekkojamme siinä lehdessä! 

Akane: Juu, juu kertokaapas missä teillä on alennuksessa olevat mekot?


Lunalia: Pitäisikö sinun olla kohteliaampi?  Joulukin on tulossa.

Akane: Haluatko sen mekon vai et? Tule tänne ja sovita niitä vaatteita mitä heittelen sinulle.


Lunalia: Miksi olet niin kireänä?


Akane: *Heittelee mekkoja* Hiljaa ja käy sovittamassa!

Tovin päästä





Lunalia: Mitä mieltä olet? Minä en oikein....

Akane: Loistava! Pistetään koriin!


Akane: Käy sovittamassa vielä seuraavaa! 'Kohta pääsen tanssimaan Taichin kanssa hitaita!♥'


Lunalia: Tämäkin on ehkä vähän liian...

Akane: Hyvä pistetään koriin!

Lunalia: Mutta..!


Akanen: 'Heh, mikä idiootti'

Lunalia: Akane, katso! 


Lunalia: Katso! Tämä on ihana!♥ Tahdon tämän, tämä sopii tädellisesti!


Akane: *Suu ammottaa auki* 

Lunalia: Voi ei tämä hinta on aivan liian...Hei Akane, minne viet sitä? Odota!


Lunalia: Kiitos tuhannesti Akane! En tiedä miten kiittää kyllisti..Tämä maksoi niin paljonkin..

Akane: Antaa olla, tahdoin korvata tämän sillä kun emme käyneet aikaisemmin shoppailemassa.


Akane: 'Olen minä idiootti!! Hänen piti ostaa rumin mekko mutta minä ostin hänelle näteimmän mitä kaupassa oli!!' 


Lunalia: Mutta nähdään huomenna koulussa, en malta odottaa pikkujouluja!

Akane: Juu, nähdään! 'Minun on keksittävä jotakin muuta miten saan Taichin itselleni'


Lunalia: 'Ihanaa, En malta odottaa huomista♥'

Huomiseen~♫♪

6 kommenttia:

  1. Hih, olipa kiva lueskella :) Jatka pian!

    VastaaPoista
  2. Oioioi, akane pahis>:D kiva kun jatkoit tarinaa se on niin hyvä:^ ja taas oli hauskaa ja jännää luettavaa, hyvälaatuset kuvat ja kivat kuvakulmat ja ja
    lunski on niin ihanan energinen ja hyväntuulinen, aijjai mitenköhän akanen pikku pahiksen juonet jatkuu? Saakohan se tanssia taichin kaa8))) mut olihanse aika kiltti, en usko et se oli täys moka et se osti hienon mekon...;) no sittempähän nään

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on aika badass tyttönen>:3 Jatkoa on tulossa^^ ja kiitos ihana että pidät^^ ja jep:D sittenpä nähdään:))

      Poista
  3. Akane on badgirl >8) Tuhma tyttö♥ JA TAICHI TAAS KERRAN aivan ihana ;www; Itkettää, tahtoo myös oman Taichin.... Saisikohan sellaisen joululahjaksi jos oikein kovasti toivoisi 8)))

    -Pussiahma-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se >:) Sitähän saa aina toivoa ::D tosin omasta en luovu >:3

      Poista