lauantai 5. maaliskuuta 2016

"your worst nightmare"




Terve taas!:D

Mulla tosiaan alko hiihtoloma perjantaina ja mulla ei ollu mitään tekemistä joten mietin että hmm...Lol vois vaikka jatkaa taas kuvatarinaa.
Joten sitä tämä postaus tulee sisältämään.
Tein muuten tuonne oman sivun Blogin mainstorylle (eli kuvatarinalle)
Hope you enjoy it~


Picfic : "Your worst nightmare" 



Lunalia: --Voisit edes yrittää!

Akane: Sanoin jo etten suostu!


Lunalia: Sanot vain muutaman sanan, katso! "Nya.nya tervetuloa kotiin, mestari!" *Laittaa kätensä nyrkkiin jotta se näyttäisi kissantassulta*


Akane: Tuo on todella lapsellista ja alentavaa.

Lunalia: Ei vaan söpöä ja asiakkaita houkuttelevaa.


Lunalia: Noin meillä kävisi paljon enemmän mies asiakkaitakin!:3

Akane: Välillä mä en todellakaan ymmärrä sua.


Akane: Mutta miehistä puheenollen...En ole vieläkään päässyt Taichin kanssa treffeille.
Mitenkäs se meidän pariuttaminen etenee?

Lunalia: Eehh...


Lunalia: No ei se tietenkään onnistu koska Taichi ei pidä sinusta!


Akane: Okei, selvä lähden. turha odotella takaisin.

Lunalia: Ei, odota! Tarkoitin vielä, vielä!!


*Ovi narahtaa avautumisesta*


Akane: Lunalia, katso! Asiakas.

Lunalia: Älä menee ;-;


Akane: Idiootti! Katso! Ensimmäinen asiakkaame!

Lunalia: Älä jätä minua yksin;;-;;

Akane: Idiootti...


Akane: Hei, tervetuloa meidän..'Onko tällä paikalla edes nimeä?' Kahvilaamme!


Akane: Mitä teille saisi olla?

?:...

Akane: 'Ainiin! Hän tuskin tietää mitä täältä edes saa' Kävisikö vaikka kaakao?:)

 ?: *Nyökkää*

~ ~ ~


?: *Juo kaakaota*

Akane: Eikö olekkin hyvää? Lunalia tekee tämän kaupungin parasta kaakaota.:) 'Mainostus tuo lisää asiakkaita:^)'


Akane: Mutta tuota, olette ensimmäinen asiakkaamme. Saanko kysyä teidän nimeänne?


?: *Tyttö katsoo hetken hiljaa melkein tyhjää kuppia*


?: *Siemaisee kupista viimeisetkin kaakaot ja ymisee jotain*


Akane: Anteeksi en ymmärtänyt, voisitteko toistaa?


Lïna: Olen Lïna!


Lïna: Voitte kutsua minua Liinaksi!!


Akane: Oi, onpa erikoinen nimi! Ja todella suloinen.



Akane: Vai mitä Lunalia. *Sanoo ärtyneesti* 'Kiitos vain kun sain tehdä kaiken työn itse, et edes tehnyt tätä kaakota itse'



Lunalia: Akane, tämä on minun kahvila et vain voi viedä asiakkaita edestäni. Heidän kuuluisi ensiksi tervehtiä minua!

Akane: Sinä et taida tietää miten tämä toimii... .__.



Lunalia: Minähän olen paljon tärkeämpi tässä työssä. Minä teen ruuat ja sinä vain tarjoilet sen!

Akane: Kohta oikeasti suutun..

Lïna: *Pamauttaa mukin pöytään.*



Lïna: *Kävelee Lunalian eteen* Luuletko muka olevasi parempi Akanea? Tiedätkö edes kuinka tunnetumpi hän on kuin sinä!

Lunalia: Anteeksi mitä?



Lïna: Ilman häntä sinun kahvilasi ei olisi saanut edes ensimmäistä asiakastakaan!

Lunalia: Ja sinäkö luulet sitten tietäväsi?



Lïna: Kyllä, ja tiedän vielä enemmän koska olen hänen faninsa!!


Lunalia: Jaahas. Mitäs fanittamista hänessä sitten on?

Lïna: Hän on supermalli!!


Lunalia: Sinä olet malli!?

Lïna: *Facepalmaa takana*


Lunalia: Et ole ikinä kertonut tästä!! Milloin oikein  aloitit!? 

Akane: Voi jeesus...*Facepalmaa myös*


Lïna: *Syöksyy halaaman Akanea* Olen fanittanut sinua nelosluokalta lähtien!!


Akane: Vai sillalailla, on aina mukava tavata faneja:) 'Jeesus tuo hali säikäytti minut;-;'


Akane:*Silittää päätä* Mutta hei, mitäs sanoisit jos sinäkin alkaisit työskennellä täällä kahvilassa?:)
'Niin minun ei tarvitisisi tehdä kaikkea työtä'


Lïna: Olisiko minusta siihen?:o

Akane: Tottakai! Olet niin suloinenkin, eikö niin Lunalia?



Lunalia: Kyllä kai se onnistuu, mutta muista...


Lunalia: ...Jos lähestyt Akanea sillä tavalla voin vannoa että saat potkut..!!


Akane: *Lyö Lunaliaa* Hiljaa. Olet tervetullut töihin Lïna:)


Lïna: Mitä minä sitten tarkalleen ottaen tekisin täällä?

Akane: Perus juttuja, siivousta ja tarjoilua:)


Taichi: Hei, tulin katsomaan kahvilaa mutten tiennyt että täällä on kokous.


Lunalia: Taichi! Moi, pitkästä aikaa!♥

Akane: *piiloutuu palloksi nurkkaan* 


Taichi: Löysin kukkia läheltä, ajattelin että ne sopisivat tänne kahvilaan. Ne muisuttavat paljon sinua...

Lunalia: Oi ihana! Kiitoksia!


Lunalia: Ne sopivat täydellisesti tänne! Kiitoksia kovasti!♥

Akane:*Nousee ylös ärtyneenä* 'Tapan tuon'

Lïna: Akane taitaa olla vihainen:d


Lunalia: Tässä on meidän uusi työn tekijä, Lïna!


Lïna: H-h-hei hauska....


*Lïnan näkökulma*

Taichi: Tervetuloa, hauska tavata.


Lïna: *käpertyy nurkkaan* Pelottaa ;-;

Lunalia: Mikä tuli? :d

~ ~ ~


Lunalia: Potkun laukaise ja portin aukaise!


Lunalia: Miten sain sen viimeksi oikein toimimaan?


Lunalia: Olen yrittänyt melkein kaikkea tästä kirjasta! Tai siis vain niitä mistä olen saanutkiin jotain selvää...


Lunalia: Äh, ehkä huomenna onnistaa paremmin..


Lunalia: Pitää varmaan vain uskoa itseensä enemmän...
*nukahtaa*

Seuraava päivä 


Akane: Toivottavasti tänään jopa tulisi asiakkaita.

Lïna: Miten te pyöritätte tätä kahvilaa jos täällä ei käy ketään?


Lunalia: Hei sori kun kesti!


Lunalia: Avataanpas sitten ovi~


Lunalia: Hetkinen! Missä minun avaimeni on!?


Akane: Oletko tosissasi? Eihän sinulla ollut sitä viimeksikään.

Lïna: Ehkä se tippui matkalle.


Lunalia: Menen pikaisesti katsomaan!


Lunalia: Ei täällä--


Lunalia: *Ryntää hyllylle* Ei täälläkään--


Lunalia: *Rymysi kokopaikan*
Minne se on oikein voinut hukkua?


Lunalia: *Näppäilee pikaisesti numeron*


Lunalia: Taichi tule pian! Hätätapaus! Tarvitsen apuasi!

Pitkän selittelyn jälkeen


Taichi: Eli loppujen lopuksi myönnät hävittäneesi avaimesi kahvilaasi?

Lunalia: *Niisk* En löydä niitä mistään!


Lunalia: *tarttuu Taichia kädestä*


Taichi: Hei, mitä sä nyt?

Lunalia: Taichi ole kiltti ja auta minua, en tiedä mitä tehdä. Taaskaan.


Taichi: No, oletko edes katsonut koulusta jos se olisi sinne tippunut?


Taichi: Ja jos pyydät rehtoria kuuluttamaan onko kukaan nähnyt sitä?

Lunalia: ....Miten sinä olet aina niin viisas? ;-;

Taichi: ööö..Olemalla oma itseni?


Lunalia: Kiitos, Taichi. Hyvitän nämä kerrat joskus.

Taichi: Juu, miten vain...

Myöhemmin iltapäivällä


Lunalia: Jos nyt onnistuisin vaikka edes jossain. *Lukee päiväkirjaa*


Lunalia: *Sauva ilmestyy käteensä* 'Ainakin sauvan ilmestymisen olen oppinut'


Lunalia: Kuule nämä sanat, kuule tämä pyyntö...


Lunalia: Käsken sinua ajan sauva viemään minut kadottamani luo...


Lunalia: Vie minut


*Kirkas valo täyttää koko huoneen ja imaisee Lunalian sisäänsä*





Lunalia: Minä-Minä tein sen!!


Lunalia: Minä viimein onnistuin!! Oho ompa oudot vaatteet:d


Lunalia: Joten minun avaimeni pitäisi olla jossain täällä...


Lunalia: Tietääköhän hän avaimesta?


Lunalia: Hetkinen tuohan on se!!


Lunalia: Mitä, hän haihtuu?


Lunalia: Illuusio? 


Lunalia: Hetkinen tuolla hän on!


Lunalia: 'Mitä hän tekee? Ampuuko hän!?'


Lunalia: Iik! *väistää* Miksi teet noin?!


Lunalia: Tuo olisi voinut sattua!!

?:*osoittaa aseella*


?: Seuraava ei mene huti.


Lunalia: Odota nyt, voimme puhua tästä! 'Hetkinen, tuo ääni...'


Lunalia:'Oliko se Taichin ääni!?'


Lunalia: Taichi oletko se sinä!?

?:!!


Lunalia: Taichi, mitä tämä on miksi olet tuollainen? Miksi sinulla on avaimeni? En ymmärä---



?: Minä en ole Taichi. 


?: Minä olen Aldon. Sinun pahin painajaisesi.





Lunalia: EI. Sinä olet Taichi minun paraskaverini! Et mikään Aldon mikä lie!!


Lunalia: En ymmärrä Taichi. Miksi haluat pahaa? Me olimme ystäviä...*Lunalian ympärillä alkaa säkenöimään*


Aldon: Me emme ole ikinä olleetkaan ystäviä.




Lunalia:'Ei, en ymmärrä.'


Lunalia: *Pöllähtää sängylle* 'Tämän on oltava painajaista'


Lunalia: 'Huomenna Taichi on aivan normaalina ja olemme taas parhaat kaverit, eikö niin?' *Kyyneleet alkavat valua*


10 kommenttia:

  1. Mahtava tarina^^ Odotan innolla jatkoa :D

    VastaaPoista
  2. Ohhoo! Hienosti kerrottu ja niin paljon kuvia, oot todella nähnyt vaivaa! Lïna on uskomattoman kaunis <3

    VastaaPoista
  3. Nutellapurkki aloituskuvassa, mmm... Alkoi tekemään mieli ;D No mutta, ei juututa nutellaan kun postauksessa oli niin paljon muutakin upeaa ja kehuttavaa! Tarina oli loistava; kaikki vuorosanat, kuvat ja juoni yhdistettynä toimi! ♥️ Jatkoa vaan pian! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se purkki tyhjeni harmi vain äkkiä ;^; Jaja kiitoksia paljon! wääh Ihana kuulla että tästä pidetään ;w;♥

      Poista
  4. Upea tarina! En malta odottaa jatkoa^^

    VastaaPoista
  5. Nutellaa*Q*
    Ja toi tarina oli ihan supermahtaisa ja noi muokkaukset ja ääähhh jaja se oli niin pitkä..♡♡♡♡*tiedän myöhässä kommaamassa"ewe*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ♥♥
      Ihana että pidit♥(oon kirjottanu noin varmaa jokasee kommenttiinxdd) Mut tosi mahtavaa etä tästä pidetään ja näihin tullaan kommentoimaan!♥♥ ja hyvä ettei pituus haittaaa:'D

      Poista