torstai 28. huhtikuuta 2016

Jatkoa kuvatarinalle^^

Moi!
Mun blogi muuten täyttää pian vuosia! Olisiko teillä mitään ehdotuksia mitä tekisin sen kunniaksi tänne blogiin?^^
Eipä muuta, nauttikaa:D

Picfic: Murhaaja



Lïna: Kuinka kauan hän ajatteli vetää hirsiä? Pitäisiköhän jo huolestua...


Lïna: Mutta Lunalia kielsi kertomasta tästä lääkärille. Mitähän Akanelle oikeasti tapahtui siellä?


Lïna: *Huokaisee* Miksei minulle ikinä kerrota mitään :x 'Pelottaa mitä minun Akanelle on käynyt :d'



Lïna: Miksi se Aldon edes sieppasi minut? Ihan kuin minä olisin mitään tehnyt hänelle...



Lïna: *Laittaa laukun pöydälle* Tuntuu kuin minulta olisi mennyt jotain tärkeää ohi...


Lïna:...Tuntuuko sinusta samalta Akane?



Lïna: Kumpa heräisit pian, managerisikin on todella huolissaan.


Akane: Ja vielä enemmän minä olen huolissani sinusta...



Akane: *Raottaa silmäänsä* 



Akane: Lïna, sinäkö siinä...?

Lïna: Akane!!;-; 'Hetkinen, kuuliko hän mitä sanoin!?'



Akane: Ai että pääni...Tuntuu kuin olisin nukkunut vuoden...


Lïna: Wäää *syöksyy halaamaan Akanea* Minulla oli ikävä sua;_; Et tiedä minkälaista tämä on ollut kun olet ollut poissa!!
Olen viettänyt kaiken aikani Lunalian kanssa ;;-;;

Akane: Ugh, kaikki on nyt hyvin^^"


Akane: Minulta on varmasti jäänyt paljon paitsi kun olin unessa...

Lïna: Ai, näitkö mitään unia?



Akane: Unia...


Akane: *Alkaa itkeä*

Lïna: Mitä, itketkö sinä?! Mitä tapahtui?



Akane: Taichi....*niisk* On oikeasti kuollut...



Akane: Hän oli onnettomuudessa...eikä selvinnyt...



Lïna: *Ottaa Akanea kädestä* Hirveätä! Mutta se oli vain unta, ei se totta ollut:)


Akane: Ei. Lïna se on totta. Aldon tappoi hänet.


Akane: Mutta ennenkuin käyn Aldonin luona, minun täytyy tehdä yksi juttu ja se on kampaaja!


Lïna: Minun täytyy kertoa tästä Lunalialle! 'Mitä tuo tarkoitti!? Suututinko hänet;;-;;'

~ ~ ~


Lunalia: *Keinuu pihakeinussa*


Lunalia: 'Tulee mieleen ne ajat, kun keinuin entisen kotini keinussa.'


Lunalia: 'Silloin kaikki oli vielä hyvin enkä tuntenut muita kun mummon ja muut orpokodinlapset.'


Lunalia: 'Miten yhtäkkiä olen saanut ystäväni koomaan ja menettänyt ensimmäisen ystäväni?'


Lunalia: *Naurahtaa* 'Ja mikä parempaa, olen kuulemma murhaaja!'



Lunalia: 'En käsitä ollenkaan mitä hän sillä tarkoitti. Ja mitä hän oikein tiettää vanhemmistani?'



Lunalia: 'Onko vaihtoehtona lopettaa tämä kaikki ja palata sinne mistä lähdin?'



Lïna: Lunalia!!!


Lïna: Akane on herännyt!!

Lunalia: MITÄ!?

~ ~ ~



Akane: Kylläpä sinulla kesti! Saat vielä flunssan kun menet noin vähillä vaatteilla ulos.



Lunalia: Niin tuota...kerroit että Akane oli herännyt, olihan se totta?

Lïna: Tottakai! Luuletko minua valehtelijaksi!?



Lunalia: Ei tämä ole Akane! Hänhän näyttää aivan erillaiselta eikä hänellä ole noin typeriä hiuksia!

Akane: *Facepalm* Anteeksi, MITÄ SANOIT HIUKSISTANI?


Lunalia: Mitä!? Se oletkin sinä!
Akane: Tottakai, idiootti...


Lunalia: Miksi ihmeessä leikkasit hiuksesi? Ne olivat niin hienot jo valmiiksi!

Akane: Koska huvitti, sanoisit edes että ne näyttävät hienolta!


Akane: Mutta milloin sinä ajattelit mennä kampaajalle? Olen tuijjottanut tuota peikontukkaasi nyt vartin kohta. Mitä on tapahtunut?


Lunalia: Ei tämä ole mikään peikontukka! Tämä on juuri näin hyvä!

Akane: Katso peiliin!



Lunalia: *Vetäisee hatun pois päästä* Katso! Ihan hyvältä tämä näyttää!

Akane: Ei nuo enää hiuksilta näytäkkään, nuo näyttävät variksen pesältä!!


Akane: Minä hommaan sinulle kampaaja ajan!!

 Ja niin


Lunalia: Yyh;_; En halua eroon näistä hiuksista ;_;



Kampaaja: Ota ihan rennosti, kohta sinulla on uudet upeat hiukset!



Lunalia: *Huokaus* Akanen hiukset oli kyllä nätit...Voisikohan minullekkin tehdä samanlaiset?8) 

Kampaaja: Ei valitettavasti^^"

~ ~ ~



Akane: *Hörppii tölkistä*




Akane: Tapahtuiko muuten sillävälin mitään kun olin unessaa? * Laittaa tölkin pöydälle*


Akane: Onko Aldon hyökännyt sen jälkeen?



Lïna: Ei, on ollut kovin rauhallista. Tosin Lunalia oli todella hermostunut kun et herännyt. Oli lähellä että hän olisi mennyt itse Aldonin luokse.



Lïna: Tahdotko muuten puhua siitä unesta?


Lïna: Mutta tuosta pitää kertoa Lunaliallekin.


Akane: En ole kovin varma..Eihän se tietty ole varmaakaan..ehkä minun kannattaa varmistaa äidiltäni^^"

Lunalia: Ai mitä pitää varmistaa?


Lïna: Nuo hiukset näyttävät söpöltä!! Akanella on muuten sinulle asiaa.

Lunalia: Kiitos^^



Lunalia: *Istuu Akanen viereen* Niin Akane


Lunalia: Oliko sinulla jotain kerrottavaa minulle?

Pitkän tarinan jälkeen



Lunalia: Olen pahoillani että jouduit kokemaan tuollaista ;-;

Akane: Älä siitä huolehdi, untahan se vain oli^^"



Lunalia: En oikein usko että tuo olisi vain unta...'Oliko se totta mitä Aldon kertoi?!'



Akane: No minusta tuo on aika mahdotonta...Uskon että Taichi on vielä elossa.


Lunalia: *Poistuu pöydästä* Käyn kokeilemassa yhtä juttua...

Akane: Odota! Älä tee mitään typerää!

~ ~ ~


Lunalia: Tällä kertaa löydän Aldonin!


Lunalia: Jos tämä loitsu menee oikein löydän hänet ja kysyn mitä hän on tehnyt...Ja paljon muuta!!



Lunalia: *Tärisee* 'Toivottavasti tämä loitsu menee väärin, en tahdo löytää häntä;_;'



Lunalia: K-KAIKKI MENEE HYVIN!!



Lunalia: ....Johdata minut Aldonin luo!


Lunalia: Tuo on oikea väri! Onnistuin!!


Lunalia: Toivottavasti Aldonilla on hyvä päivä ^^"

~ ~ ~ 



Lunalia: Tämä väri alkaa voimistua taidan olla lähellä...



Lunalia: Hetkinen! Miksi se nyt yhtäkkiä tyssäsi? 



Lunalia: .......'PENTELE SE ON SIINÄ'


Lunalia: 'Ei kai hän nähnyt minua??! Ei tässä näin pitänyt käydä!!'


Lunalia: *Huokaisee helpotuksesta* 'Ehkei hän tunnistanut kun minulla on uudet hiukset'


Lunalia: Onkohan hän enää siinä? *Vilkaisee*

Aldon: No veikkaappa.


Lunalia: Aldon!! *Kiljuu*

Aldon: Enkai minä niin pelottavalta näytä


Aldon: Toisinkuin sinä noilla hiuksillasi *Potkaisee Lunalian maahan*


Lunalia:  m-Miksi noin teit! Minä en edes tehnyt mitään!!

Aldon: Sinä tässä minua tulit häiritsemään...


Lunalia: Minä, minä en pelkää sinua!!

Aldon: Sinulla on lehti päässä...


Lunalia: 'Miksi hän solvaa minua?'


Aldon: Oikeasti, oletko ollut noin avuton siitä asti kun lähdin?



Lunalia: Olen! *Ottaa sauvan vastusta varten* TAI SIIS, EN!! Tarkoitin en!!

Aldon: Eli olet...*Huokaisee pettyneenä*


Lunalia: Mutta oli minulla asiaakin! Vaadin sinua kertomaan miksi minä olisin murhaaja ja mitä tiedät vanhemmistani!!



Aldon: Ai prinsessa oikein vaatii? *Sanoo ilkikurisesti*


Lunalia: ...Minä en epäröi käyttää tämän sauvan voimia sinuun..*Mulkaisee pahasti* 'Tuota hän varmasti säikähti!!'



Aldon: Luuletko tuon sauvan oikeasti toimivan minuun? *Mulkaisee Lunaliaa*


Lunalia: Kuvittelenko minä vai



Lunalia: Tuntuuko tämä sauva painavemmalta kuin ennen..?


Lunalia: *Valahtaa alas* 'Mitä tämä paino on?'


Lunalia: En pääse ylös...


Aldon: *Hyppää alas* Sinulla kannattaisi olla suunnitelma ennenkuin hyökkäät vastustajaasi.


Aldon: Mutta tiedätkös minkä vuoksi minä olen tappanut Taichin?


Aldon: Jotta minä voin tappaa sinut.

Lunalia: *Säpsähtää kauhusta*


Lunalia: M-miksi? Miksi minut? 



Lunalia: Ja miksi Taichin! Hän ei ollut tehnyt sinulle mitään!! 

Aldon: Nii'in, ei ollut sekään kenet sinä tapoit. 8)


Aldon: Tyhmällä olemuksellasi olet tehnyt kaiken näin helpoksi. 



Lunalia: EN SALLI SINUN SATUTAA ENÄÄ KETÄÄN!! *Huutaa raivoissaan*



Lunalia: *Voimakas aalto lennättää Aldonin taakseppäin ja vapauttaa Lunalian*


Lunalia: *Nappaa sauvansa*


Lunalia: En päästä sinua tappamaan minua noin helposti enkä varmasti anna sinun satuttaa ketään muutakaan!! 


Lunalia: Nyt kerrot minulle mitä pyysin tai otan kovemmat voimat käyttöön!

Aldon: ...



Aldon: Voimasi ovat kasvaneet...

Lunalia: Vastaa kysymyksiini!!


Aldon: Minulla olisi paljonkin kerrottavaa mutta luulen että siinä kestäisi tovi.

Lunalia: Selitä se lyhyesti. *Koittaa sanoa jämäkästi*



Aldon: Noh, sanotaan niin että olin viimeinen joka näki vanhempasi elossa.

Lunalia: *Jähmettyy pelosta ja vihasta*


Aldon: *Vapauttaa voimansa ja lennättää Lunalian*


Lunalia: *Kaatuu maahan ilmat lähtien pihalle*


Aldon: Älä huoli, kohta näet vanhempasi helvetissä.


Aldon: Ja varmasti myös ystäväsi. 

Lunalia: Nyt.



Lunalia: *Kamppaa Aldonin*


Aldon: *Kaatuu maahan ja mutisee jotain*

Lunalia: *Juoksee nopeinta mitä jaloillansa pääsee* 'Jalat älkää nyt pettäkö'


Lunalia: *Hyppää laudan päälle* 'En saanut kaikkea tietoa häneltä..'


Lunalia: 'Mutta en olisi kestänyt kuullakkaan enempää' *Jatkaa juoksemista*


Lunalia: *Huohottaa juoksemisesta ja pyyhkii kyyneliä*



Lunalia: 'Toivottavasti hän otti sen tosissaan mitä vannoin.'

4 kommenttia:

  1. Tykkään sun kuvatarinoista koska:
    Ne on tosi hyvälaatuisia(kaikin puolin(^_-))
    Sulla on niin ihanat ja kauniit(ja komea8))nuket
    Ja neon niin pitkiä!!>3< ja repesin:D "Ei tämä ole Akane! Hänhän näyttää aivan erilaiselta eikä hänellä ole noin typeriä hiuksia" reeps:)))
    Jaja sekin on kivaa ettää ei oo pelkkää draamaa vaan on tollaisia huumorikohtauksia:D<3

    VastaaPoista
  2. Nukkejesi uudet kampaukset ovat ihanat :] En valitettavasti tähän(kään) kuvatarinaan ole alusta asti perehtynyt, mutta jo näin yksittäisenä osana tämä oli varsin vaikuttava.

    VastaaPoista
  3. Nukkejesi uudet kampaukset ovat ihanat :] En valitettavasti tähän(kään) kuvatarinaan ole alusta asti perehtynyt, mutta jo näin yksittäisenä osana tämä oli varsin vaikuttava.

    VastaaPoista
  4. Todella pitkä ja mielenkiintoinen osa tarinaa ^^ Sun kerrontatyyli on niin sujuvaa, että tätä on miellyttävää seurata! Jatkoa vaan mahdollisimman pian, jännäksi käy! *_*

    VastaaPoista