perjantai 11. maaliskuuta 2016

Taichi






Mulla on ollu nyt tosi korkeella mun nukke into joten kuvasin tossa lisää jatkoa kuvatarinalle:)
Aldonin proffa on nyt muuten luettavissa;)
Tästä edelliseen osaan~

Picfic: Taichi


Kuvaaja: Mahtavaa! *Räpsii kuvia*


Kuvaaja: Pidä tuo asento! Hyvä Akane, pidetään pieni tauko.


Lïna: Kiitos että sain tulla katsomaan kuvauksiasi 'en olisi ikinä uskonut pääseväni viettämään aikaa Akanen kanssa *q*'

Akane: Juu ilman muuta:)


Lïna: Tarvitseekohan Lunalia apua sen avaimen etsimisessä?


Akane: Hän kyllä soittaa kun tarvitsee apua. *puhelin soi* Siinä paha missä mainitaan...


Akane: Onkos avainta löytynyt?


Lunalia: On! Ja se on Taichilla. Tuskin voit hakea sitä siltä?


Akane: En tietenkään! En minä uskaltaisi! Hae itse!!


Lunalia: Yrittäisit kerrankin jutella hänelle. Näin ette ikinä lähene. Minä en pysty tänään...


Akane: Sanoin jo etten suostu! Pyörtyisin varmasti suoraan hänen jalkoihinsa! >.< *Lopettaa puhelun*

Lïna: Entä jos minä kysyn? 'Kunhan vain uskallan;-:'


Lunalia: En voi vielä kertoa heille Aldonista...


Akane: Käyn äkkiä naistenhuoneessa, odotatko sillä välin täällä?

Lïna: Selvä!


Lïna: 'Tämä on kyllä ollut yhtä unelmaa. Olen saanut viettää aikaa lempi idolini kanssa'


Lïna: 'Ja kohta saan työskennelläkin hänen kanssaan, en malta odottaa. Toivottavasti vain Lunalia ei pyöri jaloissa:/'


Lïna: Voinko auttaa jotenkin? Hetkinen! Taich---!! *Kiljuu*


Akane: Kuulin kiljumista, onko kaikki hyvin, Lïna?


Akane: Lïna! Mitä olet tehnyt hänelle!?


Akane: Kuka olet?! Laita Lïna välittömästi alas tai kutsun vartijat!! 'Hetkinen..'


Akane: 'Onko tuo...Taichi?'*Valahtaa alas*



Akane: 'Mitä tämä on?'


Aldon: *Heittää Lunalian avaimet Akanen polvien eteen*


Akane: 'Mitä hän tekee?' Nämähän ovat Lunalian avaimet!

~ ~ ~ 


Lunalia: Voisinkohan hypnotisoida Akanen..? *Puhelin soi*


Lunalia: Haloo? Akane! Puhuitko Taichille?


Akane: ...Minulla on sinun avaimet...Tule kahvilaan..


Lunalia: *Syöksyy sängyltä*

 ~ ~ ~


Lunalia: Missä on avaimeni!?


Lunalia: Akane, missä ne ovat? 

Akane: Tuossa pöydällä!!


Lunalia: Ai, siinä miten en...Huomannut sitä? Mitä nuo ovat?

Akane: Lue ne.


Lunalia: "Tule kello 20.00 pannuhuoneelle yksin, jos et ilmaannu saat ystäväsi kuudessa eri paketissa." Akane tämä on uhkauskirje!!


Lunalia: Kuka tällaista tekee? *sanoo järkyttyneellä äänellä* 'Tekikö Aldon tämän?'


Akane: ...Ei kukaan...*Pidättelee itkuaan*

Lunalia: Näitkö ketään, keltä sait tämän avaimen? 


Akane: Hän...Ei, SE vei Lïnan mukanansa. SE satutti Liinaa...Sellaista ei voi sanoa ihmiseksi.


Akane: Minä vain jätin hänet hetkeksi siihen... *nyyhkyttää*

Lunalia: Oliko se Taichi?


Akane: EI!! TAICHI EI TEE TÄLLAISTA! TAICHI ON HYVÄ IHMINEN!!!



Akane: Taichi on ollut aina hyvä muille, hän ei satuttaisi kärpästäkään. Minä tiedän sen...


Akane: Minä en ymmärrä...*Kyyneleet alkaavat virrata*

Lunalia: *Halaa Akanea* Minä otan tästä selvää ja haen Lïnan turvallisesti takaisin. Seuraan vain karttaa ja selvitän tämän! 'Minun kannattaisi kertoa totuus... Vai kannattaisiko?'


Akane: Ei minä tulen mukaan!! Minäkin olin osana tässä, tarvitset apua!

Lunalia: Luulen kyllä pärjääväni...'En voi antaa Akanen tulla...'

~ ~ ~


*Koneen ääniä* 


*Putkissa virtaavan veden ääntä*


Lïna: Iik!! Miksi täällä on näin pimeää?! 


Lïna: Missä minä olen?! Huhuu!? Onko täällä ketään??!!


Aldon: Oletko hiljaa tai hitsaan suusi kiinni. *Sähkön ääniä*

Lïna: Hetkinen, Taichi sinäkö se olet?


Aldon: EI, olen Aldon.

Lïna: Eikun Taichi, älä koita huijjata.


Aldon:*Ärsyyntyy* Ei, olen oikeasti Aldon. Taichi oli peitenimi

.

Lïna: Aldon? Mikä nimi se sellainen on?  Miksi olen täällä ja mikä on täällä?

Aldon: Olet houkuttimena Lunalialle jotta saan työni loppuun.


Aldon: Sitten voin palata kotiin. *Hitsauksen ääntä*


Akane: Onko se oikeasti täällä? Tämä on todella ahdistava paikka! Täällä on vaikea kävelläkkin....


Lunalia: *Ärsyyntyy* Olet valittanut koko matkan! Ja kyllä varmaan kun kävelet noilla koroilla!!

Akane: Kyllähän minun piti vaihtaa hiipiän vaatteet!


Akane: Ja ilman minua et kuitenkaan pärjäisi!

Lunalia:'Voi ei, miten voin muuntautua..?'


Lunalia: *Katsoo karttaa* Lïnan pitäisi olla tämän nurkan takana.  

Akane: Hyvä! Sitten mennään.


Lunalia: Me tarvitsemme ensiksi suunnitelman miten toimimme! Jos sinä menet ensin ja harhautat Ald--Siis Taichia ja minä nappaan sillä välin Lïnan.


Akane: Hetkinen, miksi et itse harhauta?

Lunalia: Koska olet minua viisaampi ja kauniimpi niin hän kiinnittää sinuun enemmän huomiota?


Akane: Hyvä on minä teen sen! *Menee paikalleen*


Lunalia: 'Huh, näin minun ei ehkä tarvitse muuntautuakkaan'

Akane: Minä menen!

Lunalia: Ei odota!!


Aldon: Miksi hän on niin aikaisessa? *Heilauttaa kättänsä*


*Johdot kytkeytyvät paikalleen loitsusta*


*Vesi liikkuu hurjaa vauhtia putkissa*


Akane: IIK! Mitä tämä on?!

Aldon: 'Miksi tuo juoksi tuohon, Missä Lunalia on?!'


Akane: Mmmh...*pyörtyy johdoista tulevaan aineeseen*


Lunalia: Sainpas! *Nostaa Lïnan syliinsä* Tekikö hän mitään? Sattuuko minnekkään?


Lïna: Ei muistaakseni...


Lunalia: 'Vien Lïnan turvaan ja sitten haen Akanen'


Lunalia: Odota hetki, haen Akanen.

Lïna: Onko Akanekin täällä?! 'Tuliko hän minua varten?;-;'


Lunalia: *Sauva ilmestyy käteen* 'Se on sama Taichi sisältä, puhun vain ja kaikki järjestyy'


Lunalia:*Muuntautuu* Taichi, ole kiltti ja kuuntele.


Lunalia:  Muistat varmasti kaikki ne kerrat kun leivoimme, opiskelimme ja pidimme hauskaa. Miksi sinusta tuli yhtäkkiä tuollainen?


Lunalia: Sinä et ole tuollainen, palaa siksi Taichiksi jonka tunsin!


Aldon: Tuntemasi Taichi on kuollut jo aikoja sitten.


Lunalia: Mistä puhut?

Aldon: Etkö vieläkään tajua?


Aldon: Onko sinulla oikeasti noin huono muisti? Tämän sinun vanhempasikin kirjoittivat sääntöihin.


Aldon: "Jokainen joka avaa portin toiseen maailmaan vie hengen mukanansa, tuomioksi siitä saa 2000 vuotta vankeutta sillä sinut tuomitaan siitä murhaajaksi."

Lunalia: Mitä...Mistä...Mistä sinä puhut?


Aldon: Minä vein Taichin hengen kun tulin tähän maailmaan. *Ampuu Lunaliaa*


Lunalia:*Torjuu Aldonin luodin* Ei, ei se ole mahdollista! Miten, miten muka?!


Lunalia: Mitä sinä muka tiedät vanhemmistani!? Minä en ole ikinä tavannutkaan heitä!!


Aldon: Sinäkin tulit tähän maailmaan portaalin kautta, joten sinäkin olet vienyt jonkun hengen.


Aldon: Eli sinäkin olet murhaaja. *Tekee loitsun ja haihtuu pois*

Lunalia: 'Ei, EI mistä hän puhuu? Mitä hän tietää vanhemmistani?' *Muuntautuu takaisin*


Lunalia: Akane!! Akane, kuuletko? Hän on pyörtynyt...*Irrottaa johdot*


Akane: *Valahtaa Lunalian syliin*

Lunalia: *Mitkä nuo johdot olivat ja mitä varten ne olivat?*


Lunalia: Anteeksi Akane, minun olisi pitänyt varoittaa Aldonin voimista...


Lunalia: Liina sain Akanen, mennään pian pois!

Lïna: Avaa nämä köydet!!


Akane: *Nukkuu*


Akane: Mitä, missä olen?!


Akane:*Koittaa nousta* Iik, uppoan! Mikä paikka tämä on?


Akane: Haloo? Onko täällä ketään? Hm?


Akane: Tuolla on joitakin!


Akane: Hetkinen! Enkö tuo ole minä ?! 3-4 luokalta joten, onko tuo toinen sitten Taichi?!
'Onpa hän suloinen!♥'


Pikku Akane: Taichi, mikä sinusta tulee isona?

Akane: Minä muistan tämän!! 


Pikku Akane: Minä tahdon lääkäriksi, silloin voin parantaa isäni!

Taichi: Minä en kerennyt vastata..


Taichi: Minä luulen että tahdon olla tutkimusmatkailija.

 

Taichi: Olen aina pitänyt tutkimisesta ja lukemisesta ja tahdon nähdä maailmaa.


Pikku Akane: *Halaa Taichia* Pysytään ikuisesti ystävinä! 

Taichi: Kyllä se minulle käy...


Akane: Heh, tuolloin vielä uskalsin jutella Taichille. Mikähän minuun iski.

?: *Ambulanssin ääniä*

Akane: Mistä tuo kuuluu?


Taichin äiti: Auttakaa häntä, olkaa kiltti! Poikani...Poikani ei hengitä...

Akane: Mitä...?


Lääkäri: Olemme pahoillamme, otamme osaa suruunne.

Taichin äiti: EI,EI!!*itkee*

Akane: Mitä nämä äänet ovat?


Taichin äiti: Tehän tiedätte että tyttärenne ja poikani olivat parhaita kavereita? Taichi menehtyi viime yönä...Hän vain lakkasi hengittämästä...*itkee*

Akanen äiti: Olen niin pahoillani, otan osaa suuresti suruunne. Mutten voi kertoa tästä Akanelle. Hänen sydämmensä särkyisi. Pelkään että hän ei kestäisi uutista....

Akane: Mitä, ei tämä ei voi olla totta. ei mitenkään voi. Taichi on...Kuollut?


Akane: *Purskahtaa itkuun* Ei, Ei voi olla...Hän oli vielä niin nuori...Miten... En...


Akane: Rakastin häntä, rakastin häntä niin paljon miksi hänet piti viedä luotani...Hän ei tehnyt ikinä mitään pahaa.*Itkee*


Akane: En käsitä tätä...yyh...Taichi..Älä jätä minua...yyh..


Akane: Taichi...*Kyynel vierähtää poskelle*

9 kommenttia:

  1. En pysty lopettaa noiden alotuskuvien ja tarinan ihkuttamista (vaikka kuvikses jotku kuvat ei näkyny mulla mut silti^^) ne oli ihan perf ja lïna oiii pikku fangirl owo♡ ja toi loppu♡ ää niin laadukas ja pitkä tarina ja upeet vuorosanat ja juoni... ;;^^;;♥♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MITÄ eikö?! ;__; oon pahoillani!!
      Hyvä että juoni miellyttää~~

      Poista
    2. Nosiis mun puhelinhan lagi vähän.."^^
      Nyt ne näkyy iha hyvi

      Poista
  2. Ihana tarina, niin jännittävä! Tee pian jatkoa~ >3<

    VastaaPoista
  3. Wow, todella koukuttava ja upea juoni, kerta kerralla olen enemmän mukana tässä tarinassa! :> ♥️ Jatkoa siis toivon tietenkin pian~ ^^ Täytyy vielä mainita kommentin loppuun, että varsinkin ensimmäinen aloituskuva on lumoavan kaunis *^*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä että juonesta pidetään! Pelkäsin ettei sitä kunnolla tajuta tai se on muuten vaa jotenkin epäselkeäx"d ihana että pidät^^♥

      Poista